Hallå kompisar!

Oj oj nu har tiden rusat iväg för mig igen och jag har glömt blogga. Men vi kör en kort statusuppdatering så ni hänger med i vad som händeri mitt oerhört intressanta liv. 
 
Jag fick betala 15000 till csn. Fattar ni!? Sjukt mycket pengar att ta ur fickan bara sådär. Tack till mig själv att jag hade lite pengar sparade. 
 
Jag har fått en studentlägenhet. Den första juli flyttar jag till ett rum med egen dusch och toalett.Yay!
 
Jag har börjat trivas jäkligt bra här nere. Det kan bero på att det börjar bli vår. Men hur som helst har jag tagit beslutet att vara kvar och jobba här i sommar. Det kommer bli toppen tror jag!
 
Jag ska till Bråvalla i sommar. Supertaggad. 
 
Förra vecka tentade vi av sista delen i humanbiologin, träningslära och nutrition. Nu är vi inne i sista kursen innan sommaren som handlar om motionspsykologi vilket är jätteintressant så motivationen är tillbaka. 
 
För övrigt har jag mest pluggat, tränat och jobbat. Ungefär i den prioriteringen. 
 
Idag ska jag dansa med mina ungar som förra veckan var helt vilda. Kul att de känner att de vågar släppa loss men jag är helt slut när jag går därifrån.Direkt efteråt ska jag iväg till Örebro. Det är superlångt att köra men det ska bli så härligt att komma iväg lite och träffa Elin. Snart är det påsk och då får jag tillbaka pengar från skatten. Heleluja och jag ska även åka hem en sväng.Det ser jag fram emot. Igår var det 17 grader här och jag jobbade hela kvällen i kortärmat. Så förbannat härligt! Kan inte fatta att vi idag är inne i april. Blir helt pirrig av förväntan till sommaren. Årets bästa tid är nu! 
 
 
 
Kan vi bara ge lite kärlek till min kära klädhög som jag aldrig verkar få bukt på. Att hålla ordning på 18 kvm är ta mig tusan svårare än vad det låter. Mitt hår är för övrigt ett enda kaos. Jag behöver klippa det men ska vänta en månad till. 
 
Ha en fin helg och glöm inte ta vara på våren!