Älskade vår!

Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar den här tiden! Livet käns bara så lätt och fantastiskt hela tiden. Igår när jag cyklade hem från jobbet klockan 21:30 var det helt ljust och jag blev helt pirrig av lycka. Tänk när jag började jobba i februari och jag längatade efter att få cykla hem i ljuset. Nu är vi där. 
 
Sista helgen i april var jag med lilla familjen i Köpenhamn. Vi åt god mat, sov på hotell och jag och Wilma gick på Tivoili några timmar. På söndagen slängde vi oss på tåget hem och sen firade vi in våren på Örsåsa logdans. Satan vad kul vi hade! Dagen efter gick vi och tog årets första dopp och jag kände spontant att en ny tradition föddes. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgen efter detta var det vårbal. Jag var så förkyld men det var så fint! Alla var så fina och glada. Vi var på Västra stranden, vädret var fantastiskt och kvällen och natten var magisk. 
 
 
 
 
 
 
 
I fredags käkade vi pizza efter skolan sen gick vi och la oss en park och njöt av solen. På kvällen gick vi på bio och i lördags käkade jag och Petra tacos och fruktsallad medan vi tittade på Eurovision. Innan vi slocknade i soffan alltså. 
 
 
 
 
 
I söndags var jag och dansade pole dance för första gången. Shit va kuul!! Men lite ont kanske. Ser fram emot den här kursen. 
 
Igår var det måndag och då var jag ungefär så här pepp: 
 
 
Fy fan så opepp på livet. Men det släppte på jobbet och när jag kom hem på kvällen var jag superpigg och kände mest att jag ville hitta på något. Men vem hittar man på något med kl 22 på kvällen en måndag liksom? Det slutade med att jag tittade på serie innan jag till slut kunde somna. Nu ska jag till biblioteket för att fixa fram lite artiklar till en skoluppgift innan jag drar till gymmet. Ha det fint!