Bästa sättet att ta vara på en fin sommardag

En liten tur med far efter en jobbnatt i ett grönskande landskap kan ju inte bli fel. 3 mil på min fina cykel. Det var länge sen jag cyklade vilket kändes i mina stackars ben. Skyller lite på boxen jag körde i gårkväll.  Har jätteont av träningsvärk i hela överkroppen idag. Kan kanske bero på att jag tränade mina axlar igår på gymmet och körde hårt på boxen. 

Ikväll ska jag visst springa energikicken, ett femkilometerslopp här i stan. Fick precis reda på att Albin fixat in mig i hans lag från jobbet. Blev taggad men har inte så höga förväntningar då jag som sagt är trött i benen. Men det ska bli kul! 



#1 - - Helene:

Så fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket 😊
Michaela

#2 - - Pia:

Vilka somriga och härliga bilder! :)

Svar:
Michaela

#3 - - Inez:

Jag fullständigt älskar att cykla! Måste börja med det igen! :D

Svar: Det är verkligen en fantastisk träningsform! Upp på sadeln igen bara! 😀
Michaela